Samen op pad met de duofiets

U maakt samen met een fietsgenoot van de organisatie een ontspannen tochtje door de eigen Oosterparkwijk of daarbuiten. Op een duofiets fiets je samen, maar alleen het linkerstuur bestuurt het voorwiel. De bijrijder hoeft zich dus niet druk te maken om het besturen van de fiets en kan heerlijk van de omgeving genieten. Omdat u naast elkaar zit, is er ook alle gelegenheid om onderweg een praatje te maken.
Of u nu even door de wijk wilt fietsen, een specifieke plek wilt bezoeken of gewoon lekker een frisse neus wilt halen – alles is mogelijk.
Dit jaar kunt u alle dagen gebruik maken van de duofiets en er zijn daarbij 2 mogelijkheden: Vanaf Oosterparkwijk (bij u thuis) of vanaf Lewenborg (Noorddijkerweg).
Geef het wel een week van tevoren door, dan kijken wij of de fiets beschikbaar is en kunnen we een reservering maken. Het gebruik van de fiets is gratis.

Wilt u een keer mee of meer informatie? Bel/app dan met Matthijs via 06 – 48 46 74 64 of stuur een mail

Foto: Rolf Hamminga